Стратегія зростання бізнесу в умовах невизначеності
Про адаптацію бізнесу до нових реалій сьогодення та забезпечення його стабільного зростання, розвитку для збільшення прибутку та продуктивності компаніїМи розробили практичний курс для:
- діючих підприємців
- операційних директорів
- керівників відділів
Модуль №1 Релокація бізнесу від «А до Я»
● З якими проблемами малий та середній бізнес стикається при плануванні релокації та як їх вирішити?● Як відбувається процес релокейту підприємств?● Взаємодія зі стейкхолдерами та розбудова дієвих партнерств: синергія співпраці громад, органів місцевого самоврядування та органів державної влади● Пошук та залучення найманих співробітників у процесі релокації● Корисні поради щодо рестарту та релокейту
Модуль №2 Позиціювання бізнесу на нових ринках
● Як створити стійке позиціонування?● Які переваги вдале позиціонування забезпечує бізнесу?● Ключові принципи ефективного позиціонування бізнесу
Модуль №3 Рекрутинг-аналітика
● Що таке рекрутинг-аналітика?● Як виміряти ефективність рекрутингу в компанії, основні показники● Які основні метрики використовуються для аналізу рекрутингу?
Модуль №4 Лідерство під час кризи та підвищення залученості співробітників
● Роль лідера/ки в кризових ситуаціях● Особиста та організаційна життєстійкість● Успішні комунікації з клієнтами, підрядниками та членами команди та навички переконання● Підходи в управлінні в кризових ситуаціях
Модуль №5 Стандарти та сценарії роботи з клієнтами (генерація портрету клієнта)
● Як же правильно керувати досвідом клієнтів?● Як збільшити кількість клієнтів?● Як зробити так, щоб це приносили додатковий прибуток?●
Модуль №6 Збутові стратегії та формування каналів збуту
● Канали розподілу — складові та система управління● Збутові стратегії: формування, алгоритм запуску, розвиток та стимулювання каналів збуту● Типи каналів збуту та посередники на ринку
Модуль №7 Функція продажів
● Що таке CRM-системи та чи потрібно її впровадження для вашого бізнесу?● Лідогенерація та передача лідів● Організація структури відділів продажу та маркетингу під особливості ведення бізнесу● Оптимізацію бізнес-процесів маркетингу та продажів● Переосмислення стратегії бізнес-процесів компанії в період різких змін
Модуль №8 Цифровий маркетинг
● Діджитал-трансформація бізнесу● Переведення процесів із офлайну в онлайн● Побудова дієвої цифрової маркетингової стратегії● Запуск електронної комерції
Модуль №9Управління фінансами
● Які основні напрямки повинні бути оцифровані при формуванні особистої фінансової стратегії?● Ключові показники бізнесу, які є продовженням особистої фінансової стратегії● Як керувати фінансами обох систем?
Модуль №10Оцінка готовності до експорту
● Як почати або відновити експорт товарів/послуг в умовах воєнного часу?● Визначення потенційних ринків збуту● Створення або адаптація товарів/послуги, які користуються попитом на обраних ринках● Пошук потенційних споживачів та партнерів
Спікери
Максим Серпухов
автор навчального курсу (тренінги та майстер-класи) «Школа
підприємництва», консультант з питань релокації бізнесу у воєнний час, консультант з розвитку бізнесу
Мирослава Даньків
бізнес-консультантка, менеджерка проектів розвитку МСП в агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks (м. Львів)
Ольга Добровольська
бізнес-тренер, HR-консультант, експерт з навчання та розвитку працівників, засновниця та керівниця HR-агенства «Red Berry», керівниця регіонального представництва «Woman in Business», співзасновниця HUB.HR Today
Андрій Рождественський
PhD, викладач Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), виконавчий директор Центру Лідерства УКУ, бізнес-консультант
Іван Фролков
засновник «Frolkov PE/Formuly Prodazh: Консультацiйнi послуги у побудовi вiддiлiв продажiв»,власник Торгiвельно-експортної компанiї «Caravan Trade»
Ілля Новіков
керівник проектів організаційного розвитку компаній, бізнес консультант, засновник колсалтингової агенції «NOVIKOV: консалтинг для малого бізнесу»
Іван Кульчицький
експерт із стратегічного та проєктного управління, експерт з розробки маркетингових стратегій та впровадження цифрового маркетингу
Юрій Лященко
засновник консалтингового навчального центру VECTOR GROUP
Галина Перепелиця
незалежний експерт з міжнародної торгівлі, консультант та
тренер з питань експорту до ЄС та технічної відповідності
Після закінчення курсів ви отримаєте електронний Сертифікат Diia.Business
Інші курси для Вас!
Дізнайтесь, як заснувати власне підприємство, правильно вести бухгалтерську звітність, складати фінансовий план, отримати фінансування на розвиток своєї бізнес-ідеї, просувати продукт і управляти командою. Все це на нашому порталі у форматі освітніх курсів.
Адреса: м. Тернопіль, вул. 15 квітня 2м (Бізнес-центр К-15)
+38097 342 1696
moc.liamg%40latigideniarkutsew